پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود رفته بود آب بیاورد... موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم
سرخط خبرها

دیدار مردمی رئیس جمهور در گلزار شهدای سرخس

  • کد خبر: ۱۰۳۴۱۵
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
دیدار مردمی رئیس جمهور در گلزار شهدای سرخس
رییس جمهور روز پنجشنبه در ادامه سفر خود به شهرستان مرزی سرخس وارد گلزار شهدای "بهشت نبی" شهر سرخس شد و پس از ادای احترام به شهدای این شهر با جمعی از مردم و برخی اعضای شورای شهر سرخس در این مکان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سرخس در خصوص این دیدار مردمی گفت: حدود ۲۰۰ نفر از مردم در این برنامه از پیش اعلام نشده حضور یافتند و پس از مشاهده رییس جمهور نسبت به وی ابراز احساسات کردند.

فاطمه زکنی افزود: در این دیدار آیت الله رئیسی از مردم خواست مسایل و مشکلات خود را در قالب نامه به فرمانداری تحویل دهند. 

همچنین امروز رییس جمهور به همراه وزیر نفت با حضور در پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس دستور آغاز "عملیات اجرایی مرحله دوم ذخیره‌سازی گاز شوریجه D" را صادر کرد.

حضور و بازدید از پایانه مرزی و ایستگاه راه آهن بین المللی سرخس، هم‌مرز با کشور ترکمنستان از برنامه های اصلی سفر رئیسی و اعضای هیات دولت به شهرستان سرخس است.

شهرستان سرخس با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ شهر سرخس و مزداوند و ۶۸ روستای بالای ۲۰ خانوار است که ۵۵ درصد جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.   

رییس جمهور عصر چهارشنبه در آغاز هجدهمین سفر استانی دولت وارد فرودگاه مشهد شد که زیارت حرم مطهر رضوی، بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی، عمرانی و دانش بنیان، دیدار با اقشار مختلف مردم، علما و روحانیان، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در نشست شورای اداری و نشست خبری از مهمترین برنامه‌های وی در این سفر دو روزه است.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->